Home » Commercieel Medewerker Retail

Voornaamste taken en verantwoordelijkheden:
Als Commercieel medewerker Retail ben je een cruciale schakel tussen onze klanten en de eigen interne organisatie. Je weet de klant optimaal te bedienen en intern de zaken correct af te stemmen. Je maakt onderdeel uit van de afdeling verkoop en werkt intensief samen met en rapporteert aan de Commercieel Directeur.  

Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:

  • Actiemanagement: Onderhouden van planningen en prognoses
  • Verwerken en afhandelen van sample aanvragen (in samenspraak met R&D)
  • Voorbereiden nieuwe calculaties en onderhouden bestaande  calculatiesystemen
  • Onderhouden ERP-systeem (Reflex) en beheren van contracten
  • Voorbereiden van offertes
  • Voorbereiden van seizoensgebonden assortiment
  • Afleggen klantbezoeken samen met Commercieel Directeur
  • Verwerken omzetanalyses en bijhouden verkoopstatistieken

Profiel:

Wij zijn een zeer dynamische, platte en informele organisatie. Het is belangrijk dat iemand goed in het team past. Wij zoeken daarom iemand met het volgende profiel:

  • HBO werk- en denk niveau, bij voorkeur richting Commercie
  • Enige relevante werkervaring in de Food of Retail
  • Ruime ervaring met Excel
  • Organisatietalent met lef
  • Nauwkeurig, communicatief sterk en enthousiast
  • Leergierig, proactief en zelfverzekerd
  • Max. reisafstand 30 minuten


 Werktijden: 38 uur per week.